Öğretmenlikten mezun oldum ama çekingen biriyim ne yapmalıyım?

Arkadaşlar üniversite 2 deyken ciddi ilişkim bitti baya içime kapanik birisi oldum çünkü kız her seyimdi tek arkadaşımdı. O gidince ne arkadaşım ne konuşacağım kimse kaldı mezun oldum ama 0 arkadaşla. Doğal olarak kendimi telefona verdim içime attım. şu an çok olmasada cekingenim, alışkanlıktan dolayı insanlarla konuşmak yerine telefona bakmayı tercih ediyorum. Ben öğretmenlikten mezun oldum ama konuşma alışkanlığım yok kitap felan okusam çözülür mü? Lütfen güzelce yardım edin
Öğretmenlikten mezun oldum ama çekingen biriyim ne yapmalıyım?
Cevapla