26 yaşındayım, finans mı yoksa yeniden tıp okumak mı daha mantıklı ve kazançlı olur?

26 yaşındayım finans ve bankacılık mezunuyum. eskiden tıp isterdim hep.

sizce şuandan itibaren tıp'a başlamak mı yoksa finansa ağırlık vermek mi daha kazançlı sizce ilerisi için de?

26 yaşındayım, finans mı yoksa yeniden tıp okumak mı daha mantıklı ve kazançlı olur?
Cevapla