26 yaşındayım finans ve bankacılık mezunuyum. eskiden tıp isterdim hep.
sizce şuandan itibaren tıp'a başlamak mı yoksa finansa ağırlık vermek mi daha kazançlı sizce ilerisi için de?
26 yaşındayım finans ve bankacılık mezunuyum. eskiden tıp isterdim hep.
sizce şuandan itibaren tıp'a başlamak mı yoksa finansa ağırlık vermek mi daha kazançlı sizce ilerisi için de?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sevdiğin mesleği yapmak daha mantıklı
Bende 26 yaşındayım hukuk düşünüyorum