Bilgisayar mühendisliği mezunu olup 6 aydır iş bulamıyorsam yüksek lisans yapmak mantıklı mı?

Bilgisayar mühendisliği mezunuyum. Yaklaşık 6 aydır iş arıyorum. Iyi bir üniversiteden değil ortalama bir üniversite mezunuyum. Her şeyi deniyorum olmuyor. Maalesef ki İngilizcem yoktu. 6 ayda ingulizcemi ortalama bir seviyeye getirdim. Şimdi son çare iyi denilebilecek bir üniversitede %100 ingilizce hazırlık dahil yüksek lisans mı yapsam? Bizim üniversite donanımda zayıftı. Sadece yazılım biliyorum. Yüksek lisansta daha çok elektrik elektroniğe yönelsem daha çok iş imkanım olur gibi geliyor

Bilgisayar mühendisliği mezunu olup 6 aydır iş bulamıyorsam yüksek lisans yapmak mantıklı mı?
Cevapla