Yüksek lisans yapmak için işten ayrılmak yanlış mıdır?

Kurumsal bir firmada ARGE alanında işe alınma ihtimalimi arttırmak için yüksek lisans yapmak istiyorum. Ancak çalıştığım işyeri çok yoğun ve yüksek lisans yapmak için zamanım olamayacağını düşünüyorum. Kurumsal bir firmada çalışmıyorum bunu da belirteyim. Makine mühendisiyim.

Yüksek lisans yapmak için işten ayrılmak yanlış mıdır?
Cevapla