Eskiden ders ortalamam hep 95 ti ama üniv sınavına çalışmadım 2 yıllık bir bölüme yerleştim çok üzülüyorum ne yapmalıyım yaş 21?

Eskiden ders ortalamam hep 95 ti ama üniv sınavına çalışmadım 2 yıllık bir bölüme yerleştim çok üzülüyorum ne yapmalıyım yaş 21?
Cevapla