Hocanın yaptığı yanlış değil mi? Okur musunuz ya lütfen?

Çalıştığım kurumda bir evli bir öğretmen var, onun uzmanlık alanıyla alakalı bir sıkıntım vardı ve 1 hafta boyunca 1 teneffüs o konuyla alakalı bana yardımcı oldu, kaç kez teşekkürlerimi sundum mesaj ile tekrar teşekkür ettim işim çözüldü. Çalışmaya devam ediyoruz ama çok sık bizim kata gelmez zaten, kendisi de aşırı cana yakın biri değil, gördüğüm zaman günaydın demeye çalışırım ama hususi dikkat etmem yani, diğer yakın hocalarımla da karşılaşınca her seferinde selamlaşmıyorum zaten, en son koridorda karşılaştık bende şakayla karışık dedim ki hocam işim bittiği için çok uğrayamadım size gibisinden bir şey söyledim ama aslında bunu dile getirerek yanlış anlasın istemediğim için yani. Bana zaten görüyorsun hiç selam bile vermiyorsun diye çıkıştı. Evli barklı adam biraz da çekiniyorum zaten kendisinden. Kahve borcum var alacağım demiştim onu da alamadım ama aklımda. Yani böyle bir çıkış yapması çok gereksiz değil mi zaten güleryüzlü biriyim, kimse karşılıksız bir şey yapmıyor ya sinirim bozuldu. Kahve borcumu alayım mı?

Hocanın yaptığı yanlış değil mi? Okur musunuz ya lütfen?
Cevapla