Hic arkadaşım olmamasi beni cok üzüyor ne yapmalıyım?

18 yaşındayım hiç arkadaşım yok çok üzülüyorum arkadaşım olmadığı için lisede 4 yıl boyunca dışlandım şimdi ise ben kendim edinemiyorum lisede birisinin yanına otursam kalk diye bağırdı yaklaşsam git dediler şimdi ben bundan dolayı yeni ortamlarda insanlara günaydın bile diyemiyorum keşke arkadaşlarım olsaydı iyi günde kötü günde o kadar acı çekiyorum ki yks ye giricem mesela herkes arkadaşları ile nasıl geçti diye soracak aileme birsey olsa yapayalnız kalırım diye düşünüyorum teselli verecek bir arkadaşım bile yok çok acı
Hic arkadaşım olmamasi beni cok üzüyor ne yapmalıyım?
Cevapla