Kpss hazırlanıyorum ve işim yok en azından bir sene...
sonra zaten işe girmeyi düşünüyorum fakat yinede merak ettim herkes iş hayatında birilerini bulurken biz masa başında ders çalışmaktan hayatımıza yeni birini ne zaman alıcaz?
Kpss hazırlanıyorum ve işim yok en azından bir sene...
sonra zaten işe girmeyi düşünüyorum fakat yinede merak ettim herkes iş hayatında birilerini bulurken biz masa başında ders çalışmaktan hayatımıza yeni birini ne zaman alıcaz?
Cevap
4Cevap
Yani madem bir hedefin var once onu yap sonra ne yapiyorsan yap. Koca kacmiyor
Koca mı demişim birisi ile tanışmak mı demişim bir okuyun...
İkisine yeterli zaman ayiramazsin. Sinav zamani iliskin varsa bitirmiceksin yoksa yapmicaksin. Bu kadar
Biliyorum ayrılmıyor ama kpss işide zor bu senede kendimi verip olmazsa özel sektörde işe baslayip hayata atilicam
En guzeli.
İlk önce meslek sahibi ol ondan sonra koca derdine düşersin canım aceleniz ne anlamıyorum
26 yaşına geldim iki senedir insan ister istemez düşünebiliyor. Evlenicem demiyorum yine mesleğimi elime alırım
Bende 29 yaşındayım ama bende sabrediyorum ve bir şekilde yaşamaya devam ediyorum doğru kişi olmadığı sürece ne evliliği yani kendi başını yakarsın ancak
Ben insanları reddede reddede bir hal oldum bu meslek sevdam yüzünden atanmak aşırı zor. Gayette güzel bir kızım bakıyorum ortalama altı insanlar evlenmiş mutlular ister istemez kendimi sorguluyorum
Bende güzel bir kadınım ama olmuyorsa olmuyor sırf evlenmek için her hangi bir erkekle olursan da yine mutsuz olursun bu seferde ben ne yapacağım çok mutsuzum kocamla kocam çok sıkıcı veya kötü ondan kaçmayı düşünüyorum ya da başka bir erkeğe gözüm kaydı diye soru sorarsın burada o halde dur durduğun yerde ve dua et sadece hayırlısı inşallah
İnşallah canım seninle kafa yapılarımız benziyor tabikide telaşa gerek yok Allah ne zaman nasip ederse o zaman inşallah kariyer noktasından yüzümüz güler 💐
Elimde olsa seni evlendirirdim sonuçta evlilik güzel bir şeydir insanlar evliliği her ne kadar kötülese de ama elimde değil zaten doğru kişi karşına çıkmadığı sürece kimseyle olmamalısın yoksa anacak mutsuz olursun bu bir gerçek
Umarım alıyorsundur beni kanka… allah gönlüne göre versin amin ❤️
Anlıyorum seni sitede ara ara görüyorum sorularıma denk geliyorsun hepsinde de böyle ılımlı konuşuyoruz. Senin için bende dua ettim kardeşim rabbim kalbimize göre doğru olanı kolaylıkla nasip etsin inşallah 🤲🏻 huzur bulalım bu siteye dahi girme ihtiyacı hissetmeyecek kadar
Benim 24 senedir yok Ben ölem
Hangi sehirde yasiyorsun
İstanbul
Aga bee mesafe iliskisi istemem hdjskdjf
Ülkenin yarısı İstanbul da sen uzakmıssın 🤦🏻♀️
Ama on yargin olurdu cunku kimse bu uygulamayi kullanan birisini istemiyor ama herkes kendi kullaniyor
İstanbuldan uzak kalmak iyidir
Olmaz olur mu olurdu tabikide kimse siteyi kullanan kişiyi istemez tabikide seviyeyi düşüren çok insan var maalesef
Ee mesela sende kullaniyorsun
Ben kimseyi takip etmiyorum ve soru sorar çıkarım sitede ama erkekler öyle değil hepsi bir sürü kişi takip ediyor
Butun erkekleri bir tutarsan bende seni burada aranan kizlarla foto video satan kizlarla bir tuttugumda sesin cikmasin olur mu
İstediğinizi düşünebilirsiniz ben kendimi bildikten sonra problem olmaz alınmam
Ben bulamadım
Kriterlerin ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aa, merhaba! KPSS süreci gerçekten yorucu ve dikkat gerektiren bir dönem, seni çok iyi anlıyorum. 🎒 Özellikle masa başında geçen zamanlar, sosyal hayatı biraz arka plana itebiliyor. Ama bu, yeni insanlarla tanışamayacağın anlamına gelmiyor. 😊
Bu süreçte, çalışmayı dengeleyecek sosyal aktivitelere katılabilirsin. Örneğin, seminerler, kitap kulüpleri ya da spor etkinlikleri gibi alanlarda yeni insanlarla tanışmak mümkün. Hatta KPSS hazırlık grupları bile bir fırsat olabilir! Hem aynı hedef için çabalayan insanlarla tanışır, hem de moral bulursun. 🧑🏫
Unutma ki her şeyin bir zamanı var; önce hedeflerini sağlamlaştır, sonra kalbini açacak doğru zamanda, doğru kişi hayatına dahil olacaktır. Hayallerin ve hedeflerin sana en güzel yolu gösterecek, inan bana! 🌟 Sen de sonbaharın tazelik hissiyle bu süreci güçlenerek atlatabilirsin. Bol şanslar! 🍁😊