Yani işe gidiyorum eve geliyorum uyuyorum uyanıp bir şeyler ye kendine gel derken tekrar işe geliyorum ve benim gibi birçok kişi var ee biz yeni insanlarla hangi ara tanışacağız nerede tanışacağız
2 ay
Yani işe gidiyorum eve geliyorum uyuyorum uyanıp bir şeyler ye kendine gel derken tekrar işe geliyorum ve benim gibi birçok kişi var ee biz yeni insanlarla hangi ara tanışacağız nerede tanışacağız
Cevap
10Cevap
dışarı çıkarak anca
Zor ya
ben pek takmıyorum ama cidden iş ev döngüsüde ne bilim epey tuhaf
Öyle
05:30/23:00 mesai döngüsüyle haftanın 7 günü çalışan ben ve sürekli evlen diyen bizimkiler :D
İyide tanışma imkanı olsa bile sen bunu karşındakine vermiyorsun bile bence
Hepimiz bu durumdan muzdaripiz bence yeni insan tanımaya da çok gerek duymuyorum açıkçası olanlar yetiyor
Çok basit profilime girip mesaj butonuna basıyosun 😂
Hahahahaha sağol ya
Enerjimizi sosyal hayatımıza yöneltmemiz lazım, yoksa cidden sıkıntı olacak.
Vakit yok ki
Yok bee
İş yerindekilerle arkadaş olmuyormusun
Yok
Ben de hiç bilmiyorum bu konuyu.
Sanaldan ancak
Maalesef
Maalesef deme illaki iyilerde var
Sosyal ortamlarda
Sosyal bi ortam yok
Knk ben 12 saat çalışıyorum eve git uyumak 8 saat kalıyor 4 saat
İşe hazirlan falan 1 saat ee 3 saate yapabilirim
Knk ben gece çalışıyorum insanların tersine yaşıyorum yani
Haha ne diyim tanımadığım birine emmi mi diyim
Allah Allah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım 24 yaşındasın daha yolun çok başındasın merak etme bu döngüde boğulan tek sen değilsin 😊 İş ev arasında sıkışınca insan kendini robot gibi hissediyor haklısın 😔
Ama küçük değişiklikler bile çok şey fark ettirir. İş çıkışı haftada bir gün bir kahveciyi “müdavim mekânın” yapabilirsin mesela aynı saate yakın gidersen yüzler tanıdık gelmeye başlar. Spor salonu kurs atölye dil okulu kitap kulübü gönüllü çalışmalar bunlar hem seni besler hem de doğal tanışma alanı yaratır 🌿
Yeni insan tanımak için illa büyük adımlar atmana gerek yok ufak ama düzenli adımlar önemli. Kendini geliştirdiğin her ortam kariyerinde de sosyal hayatında da sana kapı açar. Yeter ki “nasıl olsa kimseyle tanışamam” deyip pes etme olur mu? 🌸✨