Kpss ye çalışmayıp torpil diye ağlayanlar hakkında ne düşünüyosunuz?

böyle ağlayanlar genelde tembel tipler oluyor doğru düzgün çalışmıyorlar kazanamıyorlar sonra torpil. önce sen bi çalışsaydın da görseydin torpil var mı yok mu.

Kpss ye çalışmayıp torpil diye ağlayanlar hakkında ne düşünüyosunuz?
Cevapla