Sığınmacıların başına bir şey gelince üzülüyor musunuz?

Benim hiç umrumda olmuyor mesela enkazdan çıkarılan suriler uydurmaca dram kasıyordu ben olsam bir bina daha yıkardım üstlerine :d
Sığınmacıların başına bir şey gelince üzülüyor musunuz?
Cevapla