Kadınlar iş hayatına girmesi erkekleri işsizmi bıraktı?

Sizce kadınlar iş hayatına girdikten sonra erkekler işsizmi kalmaya başladı? Bide nerde zor iş varsa erkeklere yaptırıyorlar kadınlara hep kebap işler yaptırılıyor ama maaş yine aynı çok saçma değilmi?

Kadınlar iş hayatına girmesi erkekleri işsizmi bıraktı?
Cevapla