Ne yapabilirim. Okumak zorunda değilsiniz, geçebilirsiniz?

Şu an üzgünüm, kırgınım, ne hissediyorum onu da bilmiyorum. Hayatımdan bu gün birini çıkardım ve umuyorum ki bir daha dönmem. Sana karşı ne nefret ne sevgi, hiç bişey hissetmiyorum. Diyorum ilk günkü gibi devam etseydik iyi olabilir miydik sonra iyi ki gerçek yüzünü gördüm diyorum. Aslında sen ilk baştada aynıydın sadece ben görmek istemedim. Fazla zaman harcamadan tanıdım. Sana karşı içimde sevgi ya da başka bi his var ama geçicek. Düşünüyorum senin için ne kadar çabalamışım ama elimde kırgınlık kaldı sadece. Gelmeni istemiyorum, dönmekte istemiyorum. Akıla her gece ağlayarak uyuduğum ve seninde umursamayışın geliyor. O kadar verdiğim emeği, ayırdığım zamanı hiç hak etmemişsin. Kötülüğünü istemiyorum ama yaptıklarının karşılığını da al istiyorum. İçimde nasıl bi his var bilmiyorum, öfke mi nefret mi? Hak ettiğin biri çıksın karşına. Artık keşkeleri düşünmiycem, kafam da kurmıycam seni, son kalan sevgiyi de bitirmek için uğraşıcam. Bu üç ayda hiç hayatıma girmemişsin gibi, sana karşı hiç bişey hissetmiyorum.
Ne yapabilirim. Okumak zorunda değilsiniz, geçebilirsiniz?
Cevapla