Arkadaşlarınız, akrabalarınız, sosyal platform vs.
Yazmasam yazacağın yok! Dedikleriniz var mı?
Yazmasam yazacağın yok! Dedikleriniz var mı?
olm arkadaşlarımın yarısı mutlu olsun die yapamdıgım yok işi düşenin işini hallederim başka bir boka yaramam knk
İyilik yap denize at demişler
herkes :(
Sağlık olsun. Dostlar ve olmayanlar diye grup oluşuyor böylelikle
Aynen öyle
Bilmem yazana cvp bende sadece tanidikllarima az once birine de sovup engelledim zaten irispi cici 😂
😂 😂 😂 😂 ağzına sağlık
Afiyet ossun 😂😂
Seni çılgın
Efem 😂
Adınıda biliyon :)))
Ogrendim sen hep dedin icin 😂😂
😂 😂 yak bir sigara benim yerime tüttür
Sigara no no 😂
O zaman 😂 ben yaktım
Evet.. senn...
Niye ben naptim
Yazmasam yazacağın yok..
Det 😜
tabi tabi..
Valla bilmiyorum napmisim
Dedim yaa.. salağa yatma..
Hiçte bile
Cevap
6Cevap
Birkaç kez ararim baktım karşılık yok bende aramam. Kimse vazgeçilmez değildir
En güzeli
Söylediklerim yok ta duymuşluğum coktur kendi adıma. .
Sebep ne ki
Anladım
valla hep yüzlerine vurdum ama yine de değişiklik olmadı ben de sildim alayını
En güzelini yapmışsın
Bazen olmuyor. Değer veriyorsan yaz gitsin.
Yazıp yazıp sildiklerim olmadı değil
Evet
Bir olur iki olur hadi üç de olsun yine yanıtsız kalıyorsa dörde gerek yok diyorum
Öyle zaten :)))
Archive yapmıyorum öylesini artık. shift-delete kombinasyonu ile gelmemek üzere siliyorum 🤣
Evet : ))
Yok tabiki genelde yzarkarr
Yazana yazarlar genelde
Yok yazmayanları unutuyorum
Yine de arada dürtmek gerekiyor öylelerini
Doğrudur
Var 😅 sen mesela Hataylı 😁
Bunu Diyen sen misin Samsunlu 😱
Hee dyemem mi 😬😬
Ben ne ettim ki
Evet bu platformda böyle arkadaşlarım var
Evet onları gözden geçiriyordum ben de
3 bilemedin 4 tekrar yaparım sonrasında çıkaramadım ayağına yatarım
Herkes ve yazmadigim icinde görüsmüyorz kimselen
Bazen bu da lazım
öyle değil aramasam arayacağın yok
akrabalarım var evet bir kaç tane arkadaşım da
hayır yok ne yazık ki
Var. Çok sinir oluyorum onlara.
Olmakla kalıyor musun peki
Var hepsi
Hepsinin köküne kibrit suyu ha
Aynen öyle, herkesin burnu havada. Bende işleri düşüp geldiklerinde zarifçe sürtüyorum o burunları 😁
Zarifçe hmmm 🤔 mesela
Var olmaz mi
Yok kimse
var var
Yok yok
Ihh demek öyle
Var.. senn
Sen kimsin ki 🤔
Var.
varlarrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar