Ne yapmalıyım, okumak zorunda değilsiniz okumayan da yorum veya boş yapmak zorunda değil?

Karışık bir durumum var aşk hayatım konusunda. Hemen hemen 1 yıldır tanıdığım biri ve yazdan beri tanıdığım biri var. Yazdan tanıdığım kişiyle hala görüşemedik ve bir isim koymak istemedi ilişkimize, ben de kendi haline bırakmıştım ama şu sıralar sohbetimiz de iyi onunla ve işinden dolayı bir şey çıkmazsa buluşacağız. Bir yandan diğeri döndü uzun bir aradan sonra, o hep sevgili olmayı deniyor ama kendisine güvenmediğim ve sevmediğim için bunu düşünmediğimi de biliyor. Bugün ise görüntülü konuştuk ve şansını tekrar denedi. Daha önce bana hiç anlatmadığı geçmişine dair kötü yaşanmışlıkları anlattı ve en sonunda da 'beni kırdın' diyerek ilk kez ağladı. Kırdın dediği şey de ona şans vermemem ama zamanında vermiştim boş çıkmıştı. Bir yandan ise gerçekten sevilmek istiyorum çünkü uzun zamandır hep seven ama sevilmeyen taraf oldum. Kiminle devam etmeliyim ya da kime şans vermeliyim bilmiyorum. O yüzden belki bu konulardan anlayan birilerinden tavsiye alabilirim diye olabildiğince kısa anlatmaya çalıştım bunları. İkisi ile birden konuşup zamana da bırakabilirim neredeyse herkes gibi, ama bunu yapmak içimi sızlatıyor. Ama ikisine de bağlı değilim ama benim için çabalayacak ve değer verecek birini istiyorum artık.
Ne yapmalıyım, okumak zorunda değilsiniz okumayan da yorum veya boş yapmak zorunda değil?
Cevapla