Almanca biliyorum, Alman firması görüşme talep etti 3 vardiya sizce göç etmelimiyim?

3 vardiya olması sorun ama Avrupa devi sonuçta, işçi hakları çok çok iyi durumda, tek vardiya çalıştım hep, tereddütte kaldım Berlin'de 3 vardiya yapabilirimiyim kendime soruyorum,6 ay sözleşme olucak kabul edersem, gidersem orada çalışırken belki daha iyi iş bulup başka firmaya gecebilirim sanırım

Almanca biliyorum, Alman firması görüşme talep etti 3 vardiya sizce göç etmelimiyim?
Cevapla