26 yaşındayım, bir türlü yolumu bulamadım. Ne yapmalıyım?

Selam millet,
Uzun zamandır içimde bir sıkışmışlık hissi var ve artık yazmak istedim. 26 yaşındayım ama hâlâ bir yere ait hissedemiyorum. Bir dönem grafik tasarımla ilgilendim, hatta “belki buradan bir şeyler olur” diye çok denedim ama olmadı. Ya ben yapamadım ya da bu iş bana göre değildi, bilmiyorum.

Şu anda maddi olarak da sıkıştım. Ailem de yavaş yavaş “artık sigortalı bir işe gir” demeye başladı, haklılar da… Ama içimden bir ses hâlâ “kendini kaybetme, sevdiğin bir şeyi yap” diyor. Ne yapacağımı şaşırdım.

Kendimi işe yaramaz gibi hissediyorum ama bir yandan da toparlanmak istiyorum. Benim yaşlarımda olup sonradan yolunu bulan var mı? Nasıl yeniden motivasyon buluyorsunuz?






Ekle
Ara
Çalış

26 yaşındayım, bir türlü yolumu bulamadım. Ne yapmalıyım?
Cevapla