26 yaşında olan biri olarak ne yapacağımı bilmiyorum. Ne yapmam gerek?

Ne kariyerim var ne hedefim pes edip edip başa dönüyorum. Bu güne kadar hiç çalışmadım şu an fabrikada çalışıyorum amele gibi başımda usta kök söktürüyor aralıksız ful ayaktasin 45 dk hariç sabahın 4 bucugunda uyanıp 7 de iş başı gündüz 3 de çıkış. Olduğum yerden de memnun değilim yaşadığım hayattanda kariyerimden de. Güvenliğe yazıldım oda olursa olur. Okul okumak istiyorum ama yaşım geldi diye çevrem baskı yapıyor gönül işi desen lanetlenmis gibi kime yanaşsam olmuyor
26 yaşında olan biri olarak ne yapacağımı bilmiyorum. Ne yapmam gerek?
Cevapla