27 yaşındayım, ailemle yaşıyorum, çalışmıyorum. Ne yapmalıyım?

Bölüm iyi üniversite mezunuyum. Ailem illa memur olmamı istiyordu 2 defa grdim istemeden kpss ye. Atanamadim. Ailem şimdi girdiğim bulduğum hiçbir işi kabul etmiyor beğenmiyor akrabalara beni rezil ediyor etrafta %99 herkese rezil oldum. Kimsenin yüzüne bakamıyorum. Bulduğum işlere karıştılar diye şimdi görüşmeye de gitmek istemiyorum. Hiçbir arkadaş kalmadı ve sürekli ailemle tartışıyorum elimden kaza çıkacak başka bir şey demiyorum yüzlerini görmek asla istemiyorum. Bana 5 yaşında çocuğum gibi davranıp dalga geçiyorlar. Ne yapmalıyım ! ?
27 yaşındayım, ailemle yaşıyorum, çalışmıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla