İşi bırakmayı düşünüyorum. Beni geliştirmiyor ve maaşım çok düşük. Ama bırakırsam çok sıkılır mıyım bunalır mıyım nasıl yaparım?

Yani bıraktıktan sonra bunalıma girmek istemiyorum. Çevreme bakıyorum herkes çalışmıyor ki ne olacak diyorum. Çalışmak sadece patron köleliği diyorum ama bi yandan da ne yapacağımı bilmiyorum. 25 yaşındayım

İşi bırakmayı düşünüyorum. Beni geliştirmiyor ve maaşım çok düşük. Ama bırakırsam çok sıkılır mıyım bunalır mıyım nasıl yaparım?
Cevapla