Eğitim & Kariyer 19 yaşında üniversite okumak mı yada başı işe girip para kazanmak mı? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler8 ay Masa 19 yaşında üniversite okumak mı yada başı işe girip para kazanmak mı? Cevapla Üniversite Soruları İş Soruları Para Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
sıradanbirisi000 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 8 ay Okuduğun bölüm tıp, hukuk sağlık ile ilgili şey değilse boş bence okumak. İşi öğrenip sektörde ilerlemek daha mantıklı 0 0 Yorumla
varus55 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 38% 8 ay Eğitim & Kariyer konusunda 2,7b cevap paylaştı. para kazanmak 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Okuduğun bölüm tıp, hukuk sağlık ile ilgili şey değilse boş bence okumak. İşi öğrenip sektörde ilerlemek daha mantıklı
Bölüme göre değişir
para kazanmak
İş tbi ki