19 yaşında iş hayatına atılmak mı, üniversite okumak mı?

Merhabalar.
Ailemle yaşadığım bir sorun hakkında bir de buraya yazmak istedim.

Lise bittikten hemen sonra KPSS Ortaöğretim sınavına girdim ve 87 aldım. Ailem ise bu puanla bir an önce işe girmem konusunda beni zorluyor. Daha 19 yaşındayım ama sürekli KPSS alımlarına başvurmam için baskı yapıyorlar. Son olarak da, dün başvuruları başlayan Zabıt Katipliği'ne mutlaka başvurmam gerektiğini söylüyorlar.

Ama ben her şey için çok erken olduğunu düşünüyorum. Gençliğimi yaşamak, üniversiteye gitmek ve kendi yolumu çizmek istiyorum. Eğer bu işe girersem, muhtemelen ailemin yanında kalmak zorunda olacağım ve bunu gerçekten istemiyorum. Başvurmak istemiyorum ama ailemin baskısı beni çok bunaltıyor.

Sizce ne yapmalıyım, başvurayım mı? İki gündür kafayı yiyecek duruma geldim.

19 yaşında iş hayatına atılmak mı, üniversite okumak mı?
Cevapla