bu sorunun cevabı benim için çok önemli
açıktan üniversite bitirmek
liseyi bitirdikten sonra işe girmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
bu sorunun cevabı benim için çok önemli
Bu kişiye göre değişen değişebilecek bir tercihtir kimi çalı der kimi oku der bu şekilde yanlış sormuşsun sorunu kimseye kulak asma senin qiledurumunu kendi durumunu maddi durumunu manevi durumunu bilmemiz lazım ki ona göre yorum yapabilelim ve bunu da en iyi ailen ve senin sülalen bilir daha yakından tanıdıkları ve hangisini yapıp yapamayacağını
Çalışıp okursan okulun kıymetini anlarsın güzel bir kariyer yaparsın 2 tane üniversite bitirdim çalışarak Allah kuvvet veriyor inan ki daha başarılı oluyorsun şu an yüksek lisans a hazırlanıyorum.
Cevap
31Cevap
Hem açıktan okuyup hem çalışmayı neden düşünmüyorsun ki? Açık ve uzaktan eğitimde kaç milyon öğrenci var.
açıktan üniversite bitirmek
Bence bir iş becerisine konsantre ol ve onu iyi şekilde öğrenip gerçekten o işe hakim ol. Zaman alıcı bir şey ancak eğer gerçekten işinde uzman birisi olursan ne üniversite ne de başka birşeye ihtiyacın olur.
bir işi öğrenmek de artık zor değil eskisi gibi. Herşeyi Online bulup öğrenebilirsin. İster tasarım olsun, yazılım olsun, yeni bir dil olsun. bunun gibi şeyleri zamanını verip öğrenebilirsin.
Bence üniversite sadece bilim konusunda çalışmak isteyenler için uygun bir yer. Para kazanmak isteyen gider istediği mesleği ihtiyacı olduğu kadar öğrenir ve parasını kazanır.
Okumanın zararı yok. hayalini hedefini iyi belirle sadece.
c şıkkı bir vasıf edinmek bu illaki üniversite okumak değildir
bir şeyden anlıyor olmaktır
İmkan meselesi imkan varsa özgün eğitim daha iyi ama çalışıp okumak istiyorsanız açık üniversite tabiki
Mesleğin ya da anladığın bir iş varsa veya çalışıp tecrübe edindiğin bir yer varsa çalış yoksa hiç deneme bile.
Yaşın daha 18 özel değilse eğer üniversiteyi neden açıktan okumak istiyorsun?
İkisini birden yapabilirsin biraz zor olabilir ama istersen başaramayacağın bir şey değil
Açıktan okurken zaten çalışabilirsin. Ya da çalışırken açıktan okuyabilirsin.
Geç değil tercih senin meslekte artık tecrübe çok önemli
Üni boştur hayat coşturur en iyisi çalış birikimin olsun üni bu zamanda boş
Senin için çok önemli soruların cevaplarını burada rastgele insanlardan bulamazsın.
Oha makyajın gücüne bak nasıl değiştirmiş seni bundan sonra sevgili olmadan önce yüzünü su tutucam bütün kızların
Soru saçma geldi. Açıktan üni okuyup aynı zamanda çalışabilirsin, ayrıca evde zaten canın sıkılır
Üniversite/okul hayatı seni sosyal ve teorik olarak geliştirir. Ayrı bir şehirde okumanı tavsiye ederim. Ama illaki olmaz diyorsan bir meslek öğrenmeni tavsiye ederim.
Menzuniyet herzaman iyidir elinde hazır belge kamu personeli olmaya ya da bir mesleğe girmek yankındır en azından
Bence burada açıktan okuyacağın bölüm ve okumazsan yapacağın iş çok önemli :)
Hem işe gir hem üniversite bitirebilirsin açıktan
İşe girip çalışmak ve kendini hedef belirlemek
İşe gir çalış ekmeğinin peşinde koş arkandan ne çalışkan kiz be desinler
İkisini bir yapıyorum ben
İkisini aynı anda yapabilirsin
Hem Çalış Hem Oku Tatlım
ikisini aynı anda yapabilirsin
Ne okuduğunda bağlı
Açıktan üniversite okurken sigortalı çalış
Ikisi birden de olabilir
Açıktan üniversite okurken işe girip çalışmak 😂😂
Üniversiteyi okuduktan sonra işe girmek daha iyi
Açıktan bitir belki işe yarar.
Açıkta pek iyi bölümler yok :/
Yaşın genç, çalış seneye tekrar sınavlara gir.
İkisini birden yapabilirsin aslında
Hem açıktan okuyup hem de çalışabilirsin.
Hem oku hem çalış
Keşke bir işe girseydim daha iyiydi diyorum
Üniversite okumak daha mantıklı
Açıktan okuyarak bir işede girebilirsin
Çalışmak meslek ogrenmek
Okumak tabiki
Sen nasıl istersen öyle yap karar senin çünkü
Direk işe gir
Her ikisi de
İse girmek
İse girmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?