2 yıllık üniversite okumak mı yoksa diyanette hocalık yapıp maaş almak mı?

benim para kazanmam lazım 23 yasına giricem babam cimri çok zoruma gidiyor bu zamana kadar medreseye gittim ve bi karar vermem gerek. Üniversiteyi hep istiyordum ama babam çok cimri evimiz çok eski zengin olmamıza rağmen eve kimseyi davet bile edemiyoruz çok kötü bi durumda çünkü. Taşınmamız lazım babam asla harekete geçmiyor ev burası diyor. bir sürü parası olduğu halde. Bende mecburen üni hayatından vazgeçiyorum. Çok üzücü ama mecburum buna. 22 veya 30 bin arası alıcam galiba tam emin değilim seneye kpss falan kazanırsam hafızım cünkü hocalık yapabilirim. Sonra kiraya bi ev bakıcam bi çıksak bu evden zaten sonra mecburen öder belki. Çünkü benim maaşım kiraya yetmez 40 binden başlıyor. Veya evi yaptırırım bi sekilde. Bide e ticaret açtım shopierde ferace satıyorum ama pek büyümedi o büyüse iyiydi napıcam bilmiyorum..

2 yıllık üniversite okumak mı yoksa diyanette hocalık yapıp maaş almak mı?
Cevapla