Ailem kardeşimi okutmak icin elinden geleni yapıyor bana bu imkanların hiç biri sunulmadı. Haksızlık degil mi bana karşı detaya?

Ben liseyi açıkdan zor bela bitirdim kardeşimi özele verdiler yıllık bastılar parayı kardeşim okula bile gitmedi ders bile çalışmadı kızlarla gezdi sürekli elini kolunu sallaya sallaya bitirdi liseyi. Ses cıkarmadım lise mezunu olsun diye ben oldum çünkü. Buseferde özel üniversiteye gönderek diyorlar biyeri kazanamadı diye. Ben burada sürünüyorum işsizim lise mezunuyum sadece bana hiç Bi imkan verilmedi tepki göstermekde haklımıyım eğer öyle bişey yaparlarsa evden çıkıp başka eve yerleşcem
Ailem kardeşimi okutmak icin elinden geleni yapıyor bana bu imkanların hiç biri sunulmadı. Haksızlık degil mi bana karşı detaya?
Cevapla