Ailem beni okutmadı. Eşimden beni okutmasını istemem saçma mı?

Köyde doğdum büyüdüm ailem izin vermedi eğitimime devam etmeme. Liseyi geçen sene bitirebildim üniversite okuyamadım. 19 yaşındayım evlendirdiler görücü usulü. Eşim polis ve 29 yaşında. 7 aydır evliyim ve eşim çocuk istiyor ama ben istemiyorum. Hem anne olmak için daha çok küçük ve yetersiz hissediyorum hem de okumak istiyorum. Eşim başta olumlu bakıyordu sonra vazgeçti ailesi “okutma üniversitede gözü başkasına kayar. Hem babasının okutmadığını sen niye okutuyorsun? Biz öğrenci diye almadık karın diye aldık” vs tarzında şeyler söylemiş. Eltim kayınvalidemle birlikte oturuyor o anlattı bana da bunları.

Açıktan öylesine bir şey okumak istemiyorum başarılı bir öğrenciydim. Hemşire olmak ve çalışmak istiyorum.
eşim sürekli “başımıza iş çıkarıyorsun ne gerek var şimdi” falan diyor ve olay babamlara kadar gitti. Bayramda dün onlara gidince babam tokat attı. Kendini kapının önüne koydurma seni eve almam diye.

Bayramımı da her günümü de zehir ediyorlar. Ağlıyorum sayelerinde. Okumak istemek kötü mü

Ailem beni okutmadı. Eşimden beni okutmasını istemem saçma mı?
Cevapla