Köyde doğdum büyüdüm ailem izin vermedi eğitimime devam etmeme. Liseyi geçen sene bitirebildim üniversite okuyamadım. 19 yaşındayım evlendirdiler görücü usulü. Eşim polis ve 29 yaşında. 7 aydır evliyim ve eşim çocuk istiyor ama ben istemiyorum. Hem anne olmak için daha çok küçük ve yetersiz hissediyorum hem de okumak istiyorum. Eşim başta olumlu bakıyordu sonra vazgeçti ailesi “okutma üniversitede gözü başkasına kayar. Hem babasının okutmadığını sen niye okutuyorsun? Biz öğrenci diye almadık karın diye aldık” vs tarzında şeyler söylemiş. Eltim kayınvalidemle birlikte oturuyor o anlattı bana da bunları.
Açıktan öylesine bir şey okumak istemiyorum başarılı bir öğrenciydim. Hemşire olmak ve çalışmak istiyorum.
eşim sürekli “başımıza iş çıkarıyorsun ne gerek var şimdi” falan diyor ve olay babamlara kadar gitti. Bayramda dün onlara gidince babam tokat attı. Kendini kapının önüne koydurma seni eve almam diye.
Bayramımı da her günümü de zehir ediyorlar. Ağlıyorum sayelerinde. Okumak istemek kötü mü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer