Bir polisle görüşüyordum iyiydik 5-6 kere de buluştuk sonra izne gitti bana yazmamaya başladı izinden geldi yine yazmıyor?

İzinden geldi yine yazmıyor günlerdir ne arıyor ne bir mesaj atıyor paylaştığım durumlara resimlere bile bakmıyor
Bir polisle görüşüyordum iyiydik 5-6 kere de buluştuk sonra izne gitti bana yazmamaya başladı izinden geldi yine yazmıyor?
Cevapla