Erkek arkadaşım izindeydi o zaman diyorduki ailemleyim aramıyordu yazmıyordu şimdi ben izindeyim onun izni de bitti sormuyor bile?

Onun izni de bitti benim iznimde bu hafta sonu bitiyor hiç arayıp sormuyor da beni ne yapıyorsun nasılsın diye bu nasıl bir ilişki anlamadım yoksa bitti de benim mi haberim yok başkasını mı buldu ne yaptı o yazmıyor artık sizce ben yazsam mı yoksa hep benim çabamla olmaz o mu yazsın
Erkek arkadaşım izindeydi o zaman diyorduki ailemleyim aramıyordu yazmıyordu şimdi ben izindeyim onun izni de bitti sormuyor bile?
Cevapla