Bu ay zam zamanıydı. Kiram 6 bindi. Ev sahibi 15 bin istedi. geçen hafta biri 25 bine yan daireyi tuttu onu kendine baz alıyor. 25 bin de olmaz sen eski kiracısın 15 bin ver dedi. Ben de kabul etmedim. Tefe tüfeye göre hesaplayip 10 bin TL yolladım. tartışmadı. itiraz etmedi. Kendisi de kiracı.
Elime bugün Kendisi oturacağına dair ihtarname yollamış. Bu ne demek şimdi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ev sahibi haklı bedavadan oturtacak değil seni herhalde
Ama konuşurken birsey demedi. Tartışmadı. Tamam dedi
Yaptığı o kadar iyiliğe karşılık yaptığın hareketten dolayı muhattap olmak istememiştir
Ne gibi bir iyilik pardon?
25 binlik yere 6 bin den oturmana ses çıkarmaması gibi bir iyilik 6 bine köpek kulübesi bile yok
Zam yaparken de yine düşünüp iyilik yapmış ama iyilikten anlamadığınızı geçte olsa anlayınca hiç muhatap bile olmamış
Keyfine göre zam yapamaz. Eğer bugün ekmeği 50 liraya almıyorsun devlet kontrolü sayesinde. Kiralar da kontrollü
Aynen kiralar da kontrollü git şimdi aynı ayarda semtte bir eve aylık 25-30 liraya anlaşıp bi dünya depozito verip taşınmaya da 20-30 harcadıktan sonra anlarsın kontrollü kirayı ve ne gibi iyilik yaptığını üstelik çatır çatır da zamanı geldiğinde düzenli zammını da yapar iyilik falan düşünmez
Açsın dava 3 sene sürer. 😀
Davayla uğraşmaz defolman için gerekeni yapmış zaten 😀
ihtar ne işe yarıyor da def edecek? Sen de kan emicisin belli
Kan emici değilim ama öyle olmak senin kadar karaktersiz olmaktan her türlü iyidir ev sahibine acıdım senelerce iyi sabr etmiş ayrıca sen kimsin ki adamın evini gasp edeceksin güldürdü baya
Kiraya vermesin o zaman. Şimdi çektiği o saçma sapan ihtarla kendini tatmin etsin. Çünkü işe yaramaz
Tamam polisle tekmeyi basınca da aynısını dersin
Kanun kiracı 10 yıl oturur diyor. Artış oranları da belli. Devlet belirliyor. Asıl siz kimsiniz kanuna uymayacaksiniz
Öyle bir sözleşme göster önce sonra boş boş konuşursun
Kanundan haberin yok. Kiracı feshetmedigi müddetçe kira her yıl otomatik yenilenir,10 yıl olur. Ev sahibi bunu bozamaz ama Kiracı isterse 10 yıl olmadan çıkıyorum der çıkar
Aynen o yüzden boş yere kira sözleşmesi yapıyorlar hala daha boş yapıyorsun
15 e ev bulmuşsun daha ne istiyorsun
Tefe tüfeye göre 15 olmuyor. 10 oluyor. 6 dan 15 bine çıkması adil mi
adamın kendi evi isterse 40 yapar begenmiyorsan oturma
10 bin vereceksin adam senden 120 bin lira mı kazanacak 1 yılda? evin değeri ne ki? boş dursa daha iyi
Kendi evi diye kafasına göre zam yapamaz. Kanunlar var
kanunlar yüzünden adam zarar ediyordu zaten. artık istediği kadar zam yapmasına kanun izin veriyor.
Kaç yıllık kiracısın
4
Arttıramaz
Arttiramadi 10 bin yolladım zaten. Ama bej oturacağım diye ihtar yollamış
Dava açsın. Hangi ildesin
Açacak gibi görünüyor
Hangi ildesin?
İstanbul
Ben de istanbuldayım. Dava açarsa ben yardım ederim sana