Bunu yazalı 1hafta oldu ne mesaj attı ne de attığım hikayeleri beğeniyor. sizce ben nasip diyerek reddetmiş mi oldum ona mı alındı?

Bunu yazalı 1hafta oldu ne mesaj attı ne de attığım hikayeleri beğeniyor. sizce ben nasip diyerek reddetmiş mi oldum ona mı alındı?
Bunu yazalı 1hafta oldu ne mesaj attı ne de attığım hikayeleri beğeniyor. sizce ben nasip diyerek reddetmiş mi oldum ona mı alındı?
Cevapla