26 yaşındayım ve herşeye geç kalmış bir çok şeyi yapmak içinde çok kısıtlı bir zamanım kalmış gibi hissediyorum? Bu normal mi?

26 yaşındayım sevgilim olmadı. Haka karakterim yerine oturmuş değil. Birinden hoşlanıyordum onun da benden hoşlandığını sanıyordum ama evlenmek üzere olduğunu duydum. Şimdi de bu yasa geldim yenisini nasıl bulcam diye düşünüyorum. Mesela şu an bir isim var ve bu iş yerinde de sadece 1 yıl çalışayım daha fazlasına gerek yok diye düşünüyorum. Beynim hep zamanla ilgili beni kısıtlıyor. Bunu aşamıyorum, beynimdeki kalıpları aşamıyorum.

26 yaşındayım ve herşeye geç kalmış bir çok şeyi yapmak içinde çok kısıtlı bir zamanım kalmış gibi hissediyorum? Bu normal mi?
Cevapla