Sizce okuma konusunda ve eğitimli ve iyi huylu bi insan olma konusunda pişman olmamın mantığı var mı?

Okumayan ve kötü huylu olmasına rağmen kadınlığını kullanan kızlara kocası tap mıyor mu oturduğu yerden kocası köpeği oluyor ve zatwn zengin kocaları da var hep iyi huylu ve okumuş ahlaklı kızlar özel hayatlarında mutsuz
Sizce okuma konusunda ve eğitimli ve iyi huylu bi insan olma konusunda pişman olmamın mantığı var mı?
Cevapla