Sessiz utangaç olduğum halde hukuk okuyorum çok pişmanım?

aşırı sessiz utangaç , konuşma yeteneğim olmayan biriyim hukuk okuyorum son senem hukuk seçtiğim için çok çok pişmanım. herkez üniversiteye gidince konuşman düzelir açılırsın diyorlardı son senem hala açılmadım hala konuşmam kötü , kendini geliştir falan diyolar hukuğa başladığım yıldan beri kendimi geliştirmek için yapmadığım şey kalmadı yazları bile konuşma dersleri falan alıyorum kitap okuyorum sosyal aktivitelere katılıyorum ama olmuyo işte ne yapmalıyım?
Sessiz utangaç olduğum halde hukuk okuyorum çok pişmanım?
Cevapla