A101 e part time başvurdum, resmen tam zamanlı şartları saydılar. Bu adil mi?

Geçen hafta cv bırakmıştım. Az önce aradılar görüşmeye gittim. Part time arıyoruz dediler bende öyle istiyorum dedim. Haftanın 6 günü iş 1 gün izin varmış. 8.30/15.00 ve 15.00/21.30 olmak üzere iki vardiyası bulunuyor. Bir gün full çalışmak zorundaymışım. Maaş 18 bin.

Biz bi düşünelim dönelim dediler umarım dönmezler başta çok hevesliydim ama jeton geç düştü işte.
A101 e part time başvurdum, resmen tam zamanlı şartları saydılar. Bu adil mi?
Cevapla