Ben bir üniversiteye yatay geçiş yapmak istiyordum. Okulumdan hiç memnun değildim. Başvuracağım üniversiteyede tüm şartlarım uyuyordu fakat özel durumlarımdan dolayı (Babam vefat etti, borçlu vefat etti davalarla uğraştım ve taşınmak zorunda kaldık) yatay geçiş tarihini kaçırdım. Başvuru tarihi geçeli henüz 3 gün olmuş. Elimden ne gelir ne yapabilirim? Kiminle irtibata geçmem gerek yüz yüze mi gidip konuşulması gereken bir konu var mı ve her şeyden önce kime bildirmem daha doğru olur lütfen yardımcı olun çok üzgünüm oraya geçiş yapmayı çok istiyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Ben unideyken yatay gecisle geldim kafandaki tum sorulari bana sorabilrsn yardmci olablrm ne yaptigima nasil yaptigima :)
Bak duygulandm su an o gunler geldi aklima :)07 Yorumla- +1 yıl
Babamın vefatı ve vefatı sonucu borçlarıyla da uğraştığımdan başvuru süresini kaçırdım. Ne bileyim hiç umut yok mu halden anlamazlar mı gerçekten geçiş yapmayı çok istiyorum
- +1 yıl
teşekkür ediyorum Allah razı olsun. Mazeretli yatay geçiş hakkında bir bilginiz var mı?
- +1 yıl
Merhaba bisey sorabilir miyim yatay gecis yapicagim okulun linkine tiklayinca aday numarası ve sifre istiyor nedir acaba
- 1 yıl
Merhaba bende yatay geçiş yaptım ama kayıt zmanini bı kaç nedenden dolayı kaçırdım dündü kayıt bitti ne yapmam lazım yedek kayıtlarda yerleşme imkanım var mı
- 1 yıl
Yapabildin mi bu sene aynı durumdayım bende
+1 yılBaşın saolsun başvuru geçtir bişey yapamazlar bence yinede öğrenci işlerine sor
04 Yorumla- +1 yıl
Allah razı olsun. Bilmiyorum belki mazeret yatay geçişi falan vardır diye düşündüm öğrenci işlerine durumu anlatsam yardımcı olurlar mı ki
- +1 yıl
Yapılacak bişeyse neden olmasınlar mekanı cennet olsun üzülme kardeşim
- +1 yıl
teşekkür ederim her şey üst üste geldi bari okul işim olsaydı umarım yardımcı olurlar.
- +1 yıl
İnşallah Allah yardımcın olsun
Gizli Üye(25-29)+1 yılmaalesef canım geçiş tarihini uzatmadıkları sürece bir şey yapamazsın ve bu tarihten sonra uzatmazlar... Başın sağ olsun
01 Yorumla- +1 yıl
Bu çok üzücü. Sağolun Allah razı olsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
4Cevap
Merhaba kayıt yaptırdın mı ben de aynı problemdeyim su an
02 Yorumla- +1 yıl
Hayır olmadı maalesef.
- +1 yıl
Mazeretli yatay gecis var mı
+1 yılÜniversite ile irtibata geçmen gerek ama sanırım yardımcı olmazksty basın sağolsun
01 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim. Sağolun
+1 yılMalesef yok tek sansin uzatmis olmalari durumunu anlat belki kabul ederler bazi unilerin yetkisi var
04 Yorumla- +1 yıl
Durumu kime anlatacağımı bilemedim. Sanırım yetkili biriyle görüşmem gerek ek kontenjan falan açma şansları var mı ki mazeret yatay geçişi diye bir şey duymuştum ama nasıl yapacağım hakkında fikrim yok
- +1 yıl
Hangi okulsa yarin ara ogrenci isleriyle konus yaparsa onlar yapar ogrenci isleri daire baskaniyla gorusup
- +1 yıl
Yarın ilk işim aramak olacak teşekkür ediyorum.
- +1 yıl
Rica ederim cunku ben ogrenci islerinde staj yaptim ordan biliyorum
1 yılBende sorunlar yaşadım seninle aynı maalesef okulun öğrenci işleriyle konustumm gel yüz yüze yapalım dedi insllah ahftaya yapocamm
10 Yorumla
+1 yılMerhaba yapabildiniz mı acaba aynı durumda bende yaşadım da bilgi almak istedim 🙂
01 Yorumla
+1 yılYapabileceğin bir şey yok.
00 YorumlaNe yazık ki geç kaldın
00 Yorumla
+1 yılOğrenci işlerini ara
10 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > (Yatay Geçiş Hakkında) Başvuruyu kaçırdım mazeretli yatay geçiş var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar