(Yatay Geçiş Hakkında) Başvuruyu kaçırdım mazeretli yatay geçiş var mı?

Ben bir üniversiteye yatay geçiş yapmak istiyordum. Okulumdan hiç memnun değildim. Başvuracağım üniversiteyede tüm şartlarım uyuyordu fakat özel durumlarımdan dolayı (Babam vefat etti, borçlu vefat etti davalarla uğraştım ve taşınmak zorunda kaldık) yatay geçiş tarihini kaçırdım. Başvuru tarihi geçeli henüz 3 gün olmuş. Elimden ne gelir ne yapabilirim? Kiminle irtibata geçmem gerek yüz yüze mi gidip konuşulması gereken bir konu var mı ve her şeyden önce kime bildirmem daha doğru olur lütfen yardımcı olun çok üzgünüm oraya geçiş yapmayı çok istiyorum.
(Yatay Geçiş Hakkında) Başvuruyu kaçırdım mazeretli yatay geçiş var mı?
Cevapla