İlk maaşını beğenmeyince işten çıkmak istemek mantıklı mı?

Ekibime yeni biri katıldı evli ve erkek. ekipteki herkes kız ve bizde şey diyoruz bu maaşı kabul ettiğine göre çokta ihtiyacı yokmuş ya da öylesine çalışıyor gibi borcu vardır kapatmak için girmiştir falan neyse iki ay zaten deneme süreci daha birinci ayda yatan maaşını beğenmedi ve ben bu maaşa burada çalışmam çıkıcam işten demeye başladı ben evli adamım da bana ik maaşta iyileştirme yapacaklarını söylediler falan dedi ama daha deneme süreci ve yatan ilk maaşta performans iyileştirme maaşı bekliyor ben üç yıldır buradayım kidemliyim bana yapılmadı sana ne yapılacak daha ilk aydan şok oldum sesimizi böyle çıkartmamız mı gerekiyordu birşeyler olmak için

İlk maaşını beğenmeyince işten çıkmak istemek mantıklı mı?
Cevapla