Oldu başka derdin? İnsanlar enayiydi eşşek gibi çalışıp yüksek puanlar alıcak, sonra sen hiç çalışmadan onlardan daha çok para kazanacaksın...
Sen öylesine bir bölüm oku bence, üniversite okudum dersin, sonra da ticarete atıl, çok para kazanmak istiyorsan zaten bir yerde maaşlı çalışarak kazanamazsın... kendi işini yapmalısın.32 Yorumla
itüde okuyacakmış puanı az maaşı yüksekmiş peh itüde düşük puan mı var
07 Yorumla
+1 yılHemşirelik ole ordaki mühendislik ler yüksek
02 Yorumla- +1 yıl
380nin ne kadar üstü ama 380 e yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
+1 yılHem düşük hem ist hem maaşlı... Answer is : Özel üniversiteler
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖyle bir iş varsa bizede söyle))
00 YorumlaSen ne düşünüyorsun
06 Yorumla- +1 yıl
Yazılım okursam önümü lisede bilişim Tarzı okuyanlar önğme geçebilir. Bilgisayar mühendisleri de geçebilir. Genetik Türkiye'de iş imkanı pek yok. Yurt dışına gidebilirim ya da doktora yapabilirim. Mekatroniğin önü açık savunma teknolojisi ATMler cep telefonu gibi şeyleri geliştiriyor
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar