Bu kadar başarısız olmak bana yakışmıyor kapasitem var ama kendimi gösteremiyorum moralim çok bozuk ne yapıcam?

Liseden geçen sene mezun oldum bu sene bir kez daha denedim ama olmadı moralim çok bozuk sçtm sıvadım resmen rezil bir insan değilim de neyim ben? Vallahi yarın öbür gün karşıma öğretmenim çıksa yüzüne bakamam bana hiç yakıştırmaz bunu benden beklentileri olanlar var

Bu kadar başarısız olmak bana yakışmıyor kapasitem var ama kendimi gösteremiyorum moralim çok bozuk ne yapıcam?
Cevapla