Kendimi ne yaparsam yapayım başarısız hissediyorum. Bu hissi aşmak için ne yapmalıyım?

Belki psikolojik belki de çevremden kaynaklı. Daha fazla çalışıyorum herseyi yapıyorum. Benden daha az çalışan göze geliyor. Neyde kaybediyorum. Yaptığım işi pazarlayamiyorum diye mi, sorun ne
Kendimi ne yaparsam yapayım başarısız hissediyorum. Bu hissi aşmak için ne yapmalıyım?
Cevapla