Çalıştığım şirket de çalışanlar çok tuhaf, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar kurumsal global bir şirket de sekreter olarak çalışıyorum, disiplinli ve ciddi bir insanım. Ağır başlı ve mesafeliyim sadece işimi yapmayı prensip edinmiş biriyim hep. 3 ay oldu işe başlayalı şükür sorunsuz atlattım çalışıyorum, işimi kusursuz ve hatta fazlası ile iyi yapıyorum. Geldiğim günden beri üst kattaki bölümlere çıktığımda kadın erkek çalışan olduğu için nedendir bilmiyorum, bütün erkeklerin çoğu gözünü dikmiş beni izliyor çaktırmadan, alıcı gözü ile bakan mı dersiniz, başım dik şekilde yürüdüm hep, kıyafet konusunda herkes açık saçık giyinir iken kadını erkeği tuhaf bir şekilde bakıyordu, bunu bir şekilde tolere ettim. İltifat eden bile oldu açık açık niye evlenmedin çok güzel kızsın diye, hayatımda bakışlara maruz kalarak tacize uğradığım olmuştu 1-2 kez şirketde daha önce ama böylesini görmedim, yamyam gibiler, bakıyorlar açık açık. Yurt dışı bölümüne bakan kır saçlı bir adam ve yardımcısı var, adam sürekli nerde yaşıyorsun tek misin ailen nerde gibi sorular soruyor kelalaka şekilde, dün tekrar sorunca o kadar rahatsız oldum ki, buralarda tanıdığın var mı, bu civar da tek mi oturuyorsun gibi emin olmak istercesine sordu, yemekhane de de muhattap olmadığım halde çok şükür evimi arabamı zamanında aldım gibi malını mülkünü anlattı. Adam beni çok rahatsız etti hareketleri, nişanlı olduğumu 2-3 kişi biliyor ama galiba bu pislik bilmiyor ve amacı ne çözemedim, tedirgin oldum ortalık çok kötü nişanlıma söyledim durumu, herkese duyuracağım nişanlı olduğumu bir şekilde. Ne yapmalıyım bu durumda korumak için kendimi tamamen.

Çalıştığım şirket de çalışanlar çok tuhaf, ne yapmalıyım?
Cevapla