Artık kadınlar üniversite okumak veya meslek sahibi olmak zorunda mı?

ikisine de karşı değilim. sadece benim şartlarım çok zor. yks hazırlanıyorum tekrardan bana kalsa kpss hazırlanırım ama torpil mevzusu yüzünden kendime güvenemiyorum. yüzyıl değişti artık kadınlara karşı hep "kendi ayakları üzerinde durmalı çalışmalı" vs baskısı mı var bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama okumayan ya da çalışmayana sanki artık "yazık, cahil" muamelesi yapıyorlar gibi hissetmeye başladım

Artık kadınlar üniversite okumak veya meslek sahibi olmak zorunda mı?
Cevapla