Arkadaşlar bugün staj yaptım odam farklıydı bir kız öğrenci ile genç öğretmen arasında garip diyaloglara şahit oldum acaba neden?

Acaba neden yazmamın sebebi soruyu açıklamak içindi yukarıdayız genç hoca kıza diyor ki yüzüne ne sürdün diyor güneş kremi diyor genç öğretmen gülüyor ama kız engelli hani sonra bir şey oynuyorlar odama ses geliyor kız ona kart atıyor o da bir erkeğe atıyor ona canim sana değil diyor sonra asansore birlikte indik bir tane erkek kızın dibine girdi bende arkadaşın rahatsız oluyor yapma dedim adam sustu hiçbir şey söylemedi bir de öğretmen olacak ya ne kadar garip insanlar var
Arkadaşlar bugün staj yaptım odam farklıydı bir kız öğrenci ile genç öğretmen arasında garip diyaloglara şahit oldum acaba neden?
Cevapla