Daha pazar günü sınav haftam ve konu yetiştirmeye çalışıyorum dedim telefonda.
Şimdi de ailesi ile geldi, odama daldı resmen.
Bende laptopumu alıp başka odaya geçtim ve kapıyı kitledim. Oturup çalışmaya devam ettim.
Daha pazar günü sınav haftam ve konu yetiştirmeye çalışıyorum dedim telefonda.
Şimdi de ailesi ile geldi, odama daldı resmen.
Bende laptopumu alıp başka odaya geçtim ve kapıyı kitledim. Oturup çalışmaya devam ettim.
Arkadaşınıza haber vermeden evinize gelmesi ve sınav haftanızda ders çalışırken rahatsızlık vermesi saygısızlık olarak algılanabilir. Ancak, odanıza girip çalışmaya devam etmeniz kabul edilebilir bir davranıştır. Bundan sonra arkadaşınızın ziyaretleri konusunda sınır koyarak ve önceden planlama yaparak rahatsızlık yaşamamanız daha iyi olabilir.
Karşı tarafın bunu düşünmesi gerekiyor senin değil. Yaptığı şey saygısızlık aslında. Herkesin kişisel alanı var. O sınırı aşmaya çalışan insanlara da izin verilmemeli.
Cevap
6Cevap
Arkadaşın kendini aşmış ilginç dogrusu. Sen doğru olanı yapmişsın boş ver. Sonucta yogun olduğunu biliyor.
Biraz ayıp olmuş evet.. En azından sen otur ben ders yapıcam deseydin 😂😂 bir şey ikram etseydin
Bu disipline göre iyi yapmışsın. Arkasından mesaj da gönderseydin sınavlarıma çalışıyorum diye. 🌹
Habersiz birine giden insanlara deli oluyorum yemin ederim. Karınca bile daha zeki bu insanlardan
Ne saygısız tipmiş ya bi daha gelirse kapıyı bile açma
iyi yapmışsın senin için şu an öncelikli bi şey misafiri bırakıp bilgisayarda oyun oynamaya gitmedin sonucta. ki önceden de söylemişsin zaten
onun yaptığı saygısızlık. evimden gidin desen haklısın.
Yani gelirken haber vermemişse onun hatası
Tabiki hayır doğru olanı yapmışsın
O noye gelmış sınav haftası
Hep yapıyor
Canıma tek etti artık
Gel de anlat
Helal sana 😅 gayet iyi yapmışsın
Iyi yaptin
iyi byapmiasin
Ya ağır olacak ama bence direk hayatından çıkar
Olur tabikide
İyi yapmışsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?