Kendi sınıfım vardı şimdi bir kızla aynı sınıfta öğretmenlik yapıyorum?

Tek öğrencim var hafif zihinsel engelli kendi sınıfım vardı diğer özel eğitim öğretmeni ile sınıfımı birlestirdiler bir kızla aynı sınıfta ders yapıyorum onun hemen yan sınıfındaki kız onun yakın arkadaşı o da özel eğitim öğretmeni neden onunla birleştirmediler benimle birleştirdiler hiçbir mantık yok anlayamadım bu işi? Biz iyiydik çocuk bile diyor eski sınıfımı özledim diye. Şimdi ne olacak bence bu durum çok saçma? İkimizde bekarız bir kere durum uygun değil.

Kendi sınıfım vardı şimdi bir kızla aynı sınıfta öğretmenlik yapıyorum?
Cevapla