Doktor olamazsam kendimi kötü hissedeceğim ne yapmam gerekiyor?

Bu cidden son şansım ve doktor olmalıyım iyi bir cerrah olup yüreklere dokunmaliyim (hem mecazi hem gerçek anlamda) ay ege, Akdeniz ya da Hacettepe tıp gelse ne iyi olur veyahut Ankara Tıp gazide olur bak ayayaay Muğla Sıtkı Koçman falanda okey ya gelsinde neresi olursa olsun

Doktor olamazsam kendimi kötü hissedeceğim ne yapmam gerekiyor?
Cevapla