Doktor olamadığım için çok mutsuzum hergün kusuyorum ne yapmalıyım?

Dandik bölüm okudum atan atanabilirsen atansan bile 50 bin lira kuş kadar maaşın çoğu kiraya gidecek…Şimdi doktor olsaydım aylık 100 binle başlardım iş garantisi saygınlık arabamı alırdım toplu taşımadan bıktım…

Doktor olamadığım için çok mutsuzum hergün kusuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla