Mesleğimi yapmadığım için herkes şaşırıyor ne yapabilirim?

24 yaşındayım ve geçen sene Koç Üniversitesi tıp fakültesinden mezun oldum. Liseden beri mutfağa ilgim vardı ve bir yandan da şef olmak istiyorum. Mezun oldum doktorum ama doktorluk yapmıyorum. Onun yerine şu an Culinary Institute of America'da (dünyanın en iyi gastronomi okulu) eğitim alıyorum. Eğitimim 2 sene içinde bitecek ve sonrasında Pariste kendimi geliştirmek için ecole ducasse e gideceğim. Herkes doktor olduğumu duyunca çok ama çok şaşırıyor ve sürekli mesleğim hakkında neden yapmadığımı vb soruyor. Ne yapabilirim.
Mesleğimi yapmadığım için herkes şaşırıyor ne yapabilirim?
Cevapla