İşyerinde kıdem atladım ama kimse beni dinlemiyor, ne yapmam lazım?

8 aylık elemanım herkes benden eski sayılır.
bir şey soruyorum cevap vermiyorlar.

Sisteme bir şey giricem kağıda bakın söyleyim diyorum adam önüme atıyor söylemeye eriniyor

Ne yapmam gerekiyor ciddem işten çıkmayı düşünüyorum müdüre kaç kere bu konuyu açtım takma diyor

Nasıl takmayım fikirlerinizi alayım?
İşyerinde kıdem atladım ama kimse beni dinlemiyor, ne yapmam lazım?
Cevapla