Çalışmıyorum diye insanlar laf yapıyor ne yapabilirim?

24 yaşındayım. Sabancı da işletme okuduktan sonra londra kings college de mba yaptım. Mba yapalı 1 sene oldu. Şu an çalışmıyorum. Londra da yaşıyorum. Açık konuşmak gerekirse ailem gerçekten çok varlıklı. Ve çalışmayıp şu an keyfime bakıyorum. Sürekli geziyorum, yeni yerler yeni tatlar keşfediyorum. Para babamdan geliyor her ay hesabıma gerçekten fazla miktarda para yatıyor. Ama bunu akrabalarım çok eleştiriyor. Kuzenlerim eşşşek gibi çalışırken sen bunu yapıyorsun hoş değil diyor. Benim gelecek kaygım yok beni şirketler arıyor istediğin parayla başla diyorlar ama ben istemiyorum daha çok gencim ve iş hayatına girmek istemiyorum şu an. Akrabalarımda sürekli bak kuzenlerine bak şuna bak buna diyorlar ama ben onlardan çok daha iyi ünilerden mezun oldum. 1 sene de onların kazandığı paranın 2 katını rahatça kazanabilirim ama istemiyorum. Çalışmıyorum diye niye sürekli eleştitrolar?

Çalışmıyorum diye insanlar laf yapıyor ne yapabilirim?
Cevapla