Ağustosta staj yapacağım çok utanıyorum ve kendime güvenmiyorum?

Ben yoğun anksiyetesi olan ve daha önce hiç işte çalışmadım deneyimi olmamış bi kızım. Bu yaz ağustosta denizli adliyesinde staj yapacağım büro yönetim öğrencisi olarak.19 yasındayım aşırı anksiyetem var stresten uyuyamıyorum staj günlerini düşünmekten. Ve kendime güvenim 0 sanki bana dedikleri hiçbir şeyi yapamayacağım gibi hissediyorum zaten hiçbir şeyde bilmiyorum ne yapacağım ya
Ağustosta staj yapacağım çok utanıyorum ve kendime güvenmiyorum?
Cevapla